Gaziantep Minibüsçüler ve Otobüsçüler Odası, yolcuların ve esnafının memnuniyeti için çalışmalarını sürdürüyor. Yapılan çalışmalar neticesinde şikayet sayılarında yüzde 90 oranında bir azalma yaşandı.

Verdiğimiz sözleri bir bir yerine getiriyoruz

‘Yolcularımızın ve esnafımızın memnuniyeti önceliğimizdir’ diyerek sözlerine başlayan Gaziantep Minibüsçüler ve Otobüsçüler Odası Başkanı Şerif Çokay, ‘’Görevi devraldığımız Şubat 2026'dan bu yana gerek esnafımıza gerek halkımıza gerekse belediyemize verdiğimiz sözleri bir bir yerine getiriyoruz’’ dedi.

Başkan Çokay, sorunları, çözümleri ve projeleri platformlarda dile getiriyor

Gaziantep Minibüsçüler ve Otobüsçüler Odası, yolcuların ve esnafının memnuniyeti için çalışmalarına devam ediyoruz. Sırasına göre sorunları, çözüm önerilerini ve projeleri ilgili platformlarda dile getiren Başkan Çokay, sürdürülebilir toplu taşıma sistemi için ekip olarak seferber olduklarının altını çizdi.

Göreve geldiği günden hem esnaf hem de Gaziantep halkın iyi hizmet etmek için Yönetim Kurulu Üyeleri ile birlikte gece-gündüz demeden çalışan Başkan Çokay, ‘’Büyükşehir Belediyemizin sadece raylı sistem, Gaziray ve metro işletimi üzerine yoğunlaşması, tekerlekli yolcu taşımacılığının belediye hizmetini aratmadan Halk Otobüsleri ile yapılmasını sağlamak önceliklerimiz arasında’’ ifadelerini kullandı.

Sürdürülebilir toplu taşıma sistemi için koordineli şekilde çalışıyoruz

Sürdürülebilir toplu taşıma sistemi için koordineli bir şekilde çalıştıklarını ve bunun için tüm ekiple seferber olduklarını kaydeden Çokay, ‘’Öncelik sırasına göre sorunlarımızı çözüm önerilerimiz ve projelerimizle birlikte ilgili platformlarda dile getiriyoruz. Gaziantep Büyükşehir Belediyemiz ile yapılacak işlerimizi ayrı, Gaziantep Esnaf Odaları Birliği (GESOB) ile yapılacak işlerimizi ayrı, Yasa, yönetmelik gibi Bakanlık ve TBMM tarafından yapılması gereken işlerimizi ayrı olmak üzere istiflemiş durumdayız’’ şeklinde konuştu.

Kısa zamanda şikayet sayıları yüzde 90 oranında düştü

Yolculardan gelen şikayetleri minimize etmek için kolları sıvadıklarının altını kalın harflerle çizen Çokay, ‘’Kısa zamanda şikayet sayılarında yüzde 90 oranında düşüş olarak rakamlara yansıdığı görülmektedir. Yaz gelmesiyle birlikte yıllardır kronikleşen bir klima sorunumuz vardı. Mevcut durumda tüm araçlarımızın kliması çalışır durumdadır. Yolcu memnuniyeti düşünülerek birçok aracımızda ek klima sistemi de devreye alınmıştır’’ açıklamasını yaptı.

Elimizden gelenin en iyisi yapma gayreti ve çabası içerisindeyiz

Çokay, ‘’Büyükşehir Belediyemizin sadece raylı sistem, Gaziray ve metro işletimi üzerine yoğunlaşması, tekerlekli yolcu taşımacılığının belediye hizmetini aratmadan Halk Otobüsleri ile yapılmasını sağlamak önceliklerimiz arasındadır. yolcu, esnaf ve belediye memnuniyeti her konuda önceliğimiz olacaktır. Oda olarak elimizden gelenin en iyisi yapma gayreti ve çabası içerisindeyiz. Seçim döneminde ne söz verdiysek, zaman içerisinde hepsini yerine getireceğiz’’ mesajını verdi.

Kaynak: Leyla Aysun GÖKŞEN